Header Ads

Breaking News
recent

Lamun di Urang Perang

Dina kahirupan sapopoe, HP, smartphones, komputer, atawa laptop jigana teh geus jadi batur satia pikeun manusa jaman ayeuna. Hudang sare langsung ditingali teh status, tweets, BBM, atawa WA. Kitu oge rek sare, teu poho. Kabeh akitivitas kahirupan teu leupas tina nyetatus: dahar popotoan terus upload, jalan macet dipotoan, nepi hayang ka WC ge jadi bahan status.

Tah, teu kabayang mun bangsa urang ujug-ujug aya dina kondisi perang, misalna jeung bangsa deungeun. Jigana nyetatus mah moal dilepaskeun, meureun kieu nu dijieun status teh:

- Baru bangun... denger suara bom! Untung rumah gak kena.
- Cayaaaaank..... gak ketembak kan?
- Ajir... aing mah nyumput, sugan teh bunker...ari pek urut cubluk!
- Wooww.. ganteng banget deh itu tentara musuh.
- Makan aza gak enak kalo denger suara bedil singdereded mah!
- Lagi nyumput....
- Euh... sirine geus ngahuing deui...kudu buru-buru nyumput yeuh!
- OTW ka tenda pengungsian.
- Ya Allah, lindunglilah hamba dan keluarga. Jangan sampai tertembak.
- Seandainya gw punya Doraemon, mungkin gue dah kabur pake baling-baling bambu.
- Duh...pulsa beak. Meuli kamana nya? Jalan diblokir kabeh ku tentara.
- Futu-futu dulu ah di depan tank waja yang ancur kena rudal.
- Kepo banget neh interogator.. bosen tahu nanya teruuus.
- Sekolah kena bom? Ciyuuuus?!! Miapaaa?!!
Nggak ketemu cowok gw sehari rasanya nggak ketemu setahun. Perang bikin gw kesel deh!
- ?nb ???? ???s ?? ??u? bu?? ?p? ??ubu???? '''?nb ???? ???q bunbuiq ?p?d bu??o ?n??s o? iui i??? *Maaf, tangan gw lagi error... gemeteran abis nembakin musuh*
-  Up Date status itu ga mesti sering-sering,, cukup 2 x aja per 10 menit...maklum lg perang.
- Aaahhh .. susah bngt sih dapet gambar yang bagus buat foto profile. Abisnya tiap mo difoto ada ledakan granat!
- Elo gw end!!! *Lg nyiapin ranjau di jalan.*
- Ayo Gan bantu ngeLIKE and coment satus ane, biar rame... tapi jangan kirim lagi gmbar orang ketembak ya. Gw tatuuuuut!
- Duh... geus mah jomblo, ditambah perang. Beuki lila atuh rekor uing ngajomblo carana kieu  mah.
- Waaaaaaaaah.... gagal ieu mah hajatan nanggap organ tunggal teh. Panggungna katinggang kapal!!

© Banyolan Sunda

 

Tidak ada komentar:

Diberdayakan oleh Blogger.